.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات پیش فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد
شمال : پيش فروش ويژه محصولات شركت پارس خودرو به مناسبت دهه فجر از ساعت 11 صبح چهارشنبه 27 دي ماه آغاز و تا پايان وقت اداري روز سه شنبه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سايپا نيوز، در اين طرح خودروهاي تندر90 E2 با پيش پرداخت 15 ميليون و خودروي پارس تندر با 17 ميليون تومان با موعد تحويل تير، مرداد و شهريور 92و سود مشاركت 7% و انصراف 5%آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود.
بر اساس اين گزارش خودروي مگان نيز با شرايط پرداخت 40 ميليون تومان و با سود مشاركت 8% و انصرف 6% و تحويل تير ،مرداد و شهريور92  نيز، آماده ثبت نام علاقه مندان خواهد بود.
علاوه بر اين، خودرو تيانا با پيش پرداخت 70 ميليون تومان با موعد تحويل تير 92 و سود مشاركت16% و انصراف 14 درصد و همچنين خودروي پيكاپ با پيش پرداخت 35 ميليون تومان با موعد تحويل خرداد و تير 92با سود مشاركت و انصراف بترتيب 15 و 13درصد نيز جزء سبد محصولات اين طرح هستند.
همچنين فروش محصولات بصورت اينترنتي نيز امكان پذير بوده و مشتريان محترم مي توانند جهت ثبت نام با مراجعه به آدرس www.saipagroup.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام اينترنتي در اين طرح اقدام كنند.
گفتني است كليه ثبت نام ها با محدوديت كد ملي اعمال مي شود و متقاضيان مي توانند تا پايان وقت اداري روز سه شنبه 3 بهمن، با در دست داشتن مدارك مورد نياز به نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش در سراسر كشور ويا به آدرس www.saipagroup.ir  مراجعه كنند./0465


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.